Kontakta oss

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare.

Är du redan kund hos oss och behöver support?

I MySoluno, Solunos egen self-serviceportal, kan du som administratör logga in och hantera er företagsväxel själv, på den tid som passar dig.

Våra kontor

Kom i kontakt med oss

Stockholm
Besöksadress

Lumaparksvägen 9
120 31 Stockholm

Kontakt

Växel: +4610 – 410 50 00
E-post: info@soluno.se

Göteborg
Besöksadress

Fabriksgatan 7
412 50 Göteborg

Kontakt

Växel: +4610 – 410 50 00
E-post: info@soluno.se

Rotterdam
Besöksadress

Schaardijk 372
2909 LA Capelle aan den IJssel
www.soluno.nl

Kontakt

Växel: +3188 – 00 372 37
Fax: +31 088 – 00 372 38
E-post: info@callhosted.nl

Fakturering
Fakturering

Soluno BC AB
Fack 1197
FE 779
751 75 Uppsala
Sweden

Mailadress fakturering

efakt.soluno@devo.se
OBS enbart mail för automatisk inläsning av fakturor. Ej frågor kring fakturering.

 

Vanliga frågor och svar

Läs om vad andra har ställt för frågor på vår FAQ

Kontaktadresser för befintliga kunder och leverantörer

Support

För hjälp med konfiguration, felanmälningar och förändringar av tjänster/abonnemang
support@soluno.se

Leverans

Har du frågor inför en kommande eller en pågående installation
leverans@soluno.se

Avslut

Vill du avsluta dina tjänster hos oss? För att skicka en skriftlig uppsägning av avtal
avslut@soluno.se

Faktura

Har du frågor om fakturor du har fått från oss? Vänligen maila dem hit
faktura@soluno.se

Leverantörsfakturor

För frågor kring leverantörsfakturor kan du vänligen maila hit
efakt.soluno@devo.se

Information

För allmänna förfrågningar får du gärna maila vår info-mail
info@soluno.se

Återförsäljare

Är du återförsäljare till oss på Soluno? På vår partnermail kan vi svara på frågor angående teknik, affärer och partnerskap. Tveka inte att kontakta oss på
partner@soluno.se

Kontakta oss på Soluno

Vi på Soluno är experter på telefoni för företag och vi hjälper dig mer än gärna om du har frågor. Oavsett om du har funderingar kring dina befintliga tjänster, frågor inför en leverans av en ny tjänst, frågor om fakturering eller allmänna frågor så är vi redo att hjälpa dig. Vi gör allt vi kan för att din företagstelefoni fungerar felfritt och att du ska få en service i världsklass. Tveka aldrig att kontakta oss!

Du når oss på 010-410 50 00 eller på support@soluno.se.

Solunos self-serviceportal - MySoluno

Solunos self-serviceportal - MySoluno

Vi på Soluno har skapat en användarvänlig self-serviceportal för dig som gillar att lösa saker när det passar dig. I MySoluno kan du som är administratör för er företagsväxel gå in och sköta ärenden själv, snabbt och enkelt. Du kan göra en mängd saker i MySoluno. Exempelvis så kan du sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer. Du kan ändra, ta bort och skapa upp nya mobilabonnemang. Du kan hämta Pin- och PUK-kod, skicka konfigurations-sms, se dataförbrukning och mycket mer.

Portalen hittar du på www.mysoluno.se och du loggar in med dina växeluppgifter. Notera att du behöver vara admin för att nå portalen.