Vi finns här för dig!

I MyAdmin, Dstnys egen self-serviceportal, kan du som administratör logga in och hantera er företagsväxel själv, på den tid som passar dig. Och i vårt Help Center finns mängder av guider för att hjälpa dig med våra tjänster.
Mejla support

Mejla oss

Du kan mejla oss på support@dstny.se.
Ring support

Ring oss

Du kan ringa och prata med oss i supporten på 010-410 50 00, varje vardag mellan kl. 8-17.
myadmin_loggedin_laptop

MyAdmin

Vår egna self-serviceportal
Gillar du att lösa saker själv, när det passar dig? I vår egen self-serviceportal kan du som är administratör hantera och administrera er växel på egen hand. Här kan du exempelvis hantera ärenden så som att lägga till, ändra eller ta bort användare i växeln. Du kan sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer. Du kan skapa upp, ändra och ta bort mobilabonnemang. Hämta PIN- och PUK-kod, skicka konfigurations-sms, se dataförbrukning och mycket mer.

Portalen hittar du på admin.dstny.se och du loggar in med dina växeluppgifter. Notera att du behöver vara admin för att nå portalen.

Dstnys Help Center

I Dstnys Help Center hittar du massvis med information som kan hjälpa dig att använda våra verktyg till max. Vårt Help Center är skapat för att du som kund ska kunna hitta just den information du söker, snabbt och enkelt. Du kan hitta vårt Help Center genom att klicka på knappen nedan.

Kontakta gärna vår support

Vi på Dstny jobbar med telefoni för företag, företagskunder är alltså det vi är experter på. Hos oss hittar du som företagare allt inom företagstelefoni på ett och samma ställe. Växeltjänster, företagsabonnemang, add-ons, integrationer och hårdvara. På så sätt blir hanteringen av din företagstelefoni så enkel som möjligt.

Men ibland behöver man lite extra stöd. Då finns våra supporttekniker redo att hjälpa dig. Vår support har öppet mellan kl. 8-17 på vardagar. Har du akuta behov av hjälp övriga tider har vi även en jour som är tillgänglig dygnet runt. Så tveka inte att höra av dig till oss om du behöver hjälp!

Du når oss på 010-410 50 00 eller på support@dstny.se.

Support

För användare

Här hittar du manualer och snabbguider för att du lätt ska komma igång med din nya tjänst eller hårdvara. För direkthjälp av en tekniker hittar du även fjärrsupport här.

För administratörer

Här hittar du som administratör underlag för beställning av våra tilläggstjänster, instruktionsmaterial i form av färdiga mallar, fullmaktsblanketter och mycket mer.

Vanliga frågor

Här besvarar vi dem absolut vanligaste frågorna som kan tänkas uppstå. Saknar du ändå svar på din fråga? Tveka inte att kontakta vår support direkt.

Driftinformation

Här hittar du information om aktuella störningar och driftinformation, samt pågående åtgärder.

Fjärrstyrning

Vi kan även hjälpa dig genom att fjärrstyra din dator. Klicka här för att ladda ner fjärrstyrningsklienten.