Personlig svarsservice

Om det är många som ringer, telefonisten är sjuk eller företaget är på utbildning är det bra att ha en personlig svarsservice som hjälper till. Med telefonpassning kommer du aldrig att missa ett samtal igen.
Telefonpassning - lika proffsigt som om du skulle gjort det själv

Telefonpassning - lika proffsigt som om du skulle gjort det själv

Svarsservice ska vara personligt! Vår svarsservice svarar i ert namn, enligt ert manus och enligt de instruktioner ni anger. Våra telefonister har tillgång till precis samma information om era medarbetare och samma telefonistgränssnitt som ni själva har. Därför ger vi också ett lika effektivt och professionellt bemötande som du själv skulle ha gjort. Vi kan sköta all hantering av era samtal eller en viss del. Oavsett hur behoven ser ut så har vi telefonpassning som passar just era behov.

Telefonpassning på era villkor

Ibland kan det vara läskigt att lämna över ansvaret till någon annan. Men med vår tjänst kan vi garantera att era kunder får ett proffsigt bemötande på era villkor. Välj vilken information vi ska lämna till de som ringer, om vi ska koppla samtal och till vilka nummer. Välj om ni vill att vi ska direktkoppla eller avisera samtalen innan de kopplas, om ni vill ha notifieringar och på vilket sätt. Allt för att era kunder ska få samma bemötande som de hade fått om ni själva hade svarat.

Med telefonpassning har vi fått inblick i hur många samtal vi faktiskt missar

Med svarsservice som fallback så fångar ni upp de samtal ni inte hinner med samtidigt som ni får stenkoll på om ni hinner med allt eller inte. Annars blir det lätt ett mörkertal kring antal obesvarade samtal.
Komplett telefonisttjänst

Komplett telefonisttjänst

Med vår personliga svarsservice får du extra förstärkning på era växelnummer. Missa aldrig ett samtal igen.

Information i realtid

Information i realtid

Agenterna kan se information om era medarbetare i realtid. På så sätt kommer inga samtal bli kopplade till personer som sitter upptagna.

En leverantör - en faktura

En leverantör - en faktura

Slipp arbetet med att ha flera olika leverantörer för telefonitjänster. Med Dstny får ni allt i en och samma faktura.

Missa aldrig mer ett viktigt samtal

Missa aldrig mer ett viktigt samtal

I dag förväntar sig en kund snabba svar och bra service. Företag som kan leverera detta, på ett konsekvent sätt, blir därför mer lönsamma och har nöjdare kunder. Vi hjälper till när tiden blir knapp och ni inte själva har möjlighet att svara i telefon. Och vi svarar dygnet runt, året om, så att ni kan fokusera och prioritera annat utan att behöva oroa er för missade samtal.

Åtta fördelar med svarsservice

Åtta fördelar med svarsservice

  • Komplett telefonisttjänst
  • Missa aldrig ett samtal
  • Dina kunder får ett personligt och proffsigt bemötande
  • Information i realtid om dina anställda
  • Integrerat med företagsväxeln
  • Enkelt att ändra i ett gränssnitt
  • Allt på dina villkor
  • En leverantör – en faktura

Vanliga frågor om Svarsservice

Vad menas med att Svarsservice är integrerad med växeln?

Att svarsservice är integrerad med växeln betyder att våra telefonister har tillgång till samma information som dina egna anställda. Inlagda statushänvisningar syns därför hos telefonisten så denne inte kopplar ett samtal vidare till en person som exempelvis är sjuk, på semester eller upptagen.

Kostar det något när Svarsservice inte används?

Det finns olika prisplaner för vår svarsservice. Har du en lite högre månadskostnad så blir varje omhändertaget samtal billigare. Detta passar företag som har många samtal som går över till svarsservice. Du kan även välja att ha en lägre månadskostnad, då kostar istället samtalen lite mer. Den här prismodellen passar om man räknar med att det kommer vara få samtal som går över till Svarsservice.

Hur många missade samtal har företag i snitt på sina svarsgrupper?

Vi har sett att företag i snitt missar 18% av sina inkommande samtal. Det är alltså 18% av de potentiella kunderna som inte fick hjälp, som kanske inte genomförde sitt köp eller som kanske vände sig till en konkurrent. Genom att skaffa sig en svarsservice kan man se till att man aldrig mer missar ett viktigt samtal. Det lönar sig!

Kan jag styra vad agenterna svarar?

Ni kan välja vad agenterna ska svara när de hanterar era samtal så att det passar ert företags varumärke och framtoning. Våra professionella telefonister har tillgång till samma information som er egna personal och kan därmed ge ett yrkesmässigt och effektivt bemötande.

Kan jag enkelt se hur många samtal som kopplas vidare varje månad?

Vi levererar information om hur arbetet fortskrider i realtid. Ni kan därför löpande se hur många samtal som kopplas vidare till svarsservice.

Vad innebär kundservicesamtal?

Samtal till svarsservice som varar längre än 1 minut räknas som kundservicesamtal. Priset för överskjutande tid är 50 öre per sekund om inte annat avtalats.

Vad är skillnaden mellan telefonpassning och svarsservice?

Kärt barn har många namn. Telefonpassning och svarsservice är bara två olika benämningar på samma tjänst. Båda betyder att ett externt företag svarar på telefonsamtal som ni själva inte hinner eller kan svara på. De svarar med ert företagsnamn och enligt ett manus som ni har angett. På så sätt så vet kunden aldrig att det är ett annat företag som svarar.

Vad är det för pris på telefonpassning?

Vi har olika pris-upplägg för vår svarsservice. Priset beror på hur många samtal man förväntas skicka vidare till telefonisterna. Våra rådgivare kan hjälpa dig att ta fram ett förslag som passar just ditt företags önskemål. Fyll i dina kontaktuppgifter i formuläret längst ner på sidan för att få hjälp att ta fram ett prisförslag. Självklart är en offert helt kostnadsfri och förutsättningslös.

Låt oss kontakta dig

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar eller ring till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.