Support

Oavsett hur ofta du behöver hjälp finns vi tillgängliga för dig. Hos oss får du alltid prata med en tekniker som löser fler än 90% av alla ärenden vid första kontakt. Tveka inte att kontakta oss om du inte finner det du söker!

support@soluno.se
010-410 50 00

I MySoluno, Solunos egen self-serviceportal, kan du som administratör logga in och hantera er företagsväxel själv, på den tid som passar dig.

Support

För användare

Här hittar du manualer och snabbguider för att du lätt ska komma igång med din nya tjänst och hårdvara. För direkthjälp av en tekniker hittar du även fjärrsupport här.

Se material ›

För administratörer

Här hittar du som administratör underlag för beställning av våra tilläggstjänster, instruktionsmaterial i form av färdiga mallar, fullmaktsblanketter och mycket mer.

Se material ›

Vanliga frågor

Här besvarar vi dem absolut vanligaste frågorna som kan tänkas uppstå. Saknar du ändå svar på din fråga? Tveka inte att kontakta vår support direkt.

Vanliga Frågor ›

Driftinformation

Här hittar du information om aktuella störningar och driftinformation, samt pågående åtgärder.

Driftinformation ›

Release notes

Här finner du information om våra senaste uppdateringar.

Release notes ›

Kontakta gärna vår support

Vi på Soluno jobbar med telefoni för företag, företagskunder är alltså det vi är experter på. Hos oss hittar du som företagare allt inom företagstelefoni på ett och samma ställe. Växeltjänster, företagsabonnemang, add-ons, integrationer och hårdvara. På så sätt blir hanteringen av din företagstelefoni så enkel som möjligt.

Men ibland behöver man lite extra stöd. Då finns våra supporttekniker redo att hjälpa dig. Vår support har öppet mellan kl. 8-17 på vardagar. Har du akuta behov av hjälp övriga tider har vi även en jour som är tillgänglig dygnet runt. Så tveka inte att höra av dig till oss om du behöver hjälp!

Du når oss på 010-410 50 00 eller på support@soluno.se.

MySoluno – Solunos egna self-serviceportal

MySoluno – Solunos egna self-serviceportal

Gillar du att lösa saker själv, när det passar dig? I vår egen self-serviceportal kan du som är administratör hantera och administrera er växel på egen hand. Här kan du exempelvis hantera ärenden så som att lägga till, ändra eller ta bort användare i växeln. Du kan sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer. Du kan skapa upp, ändra och ta bort mobilabonnemang. Hämta Pin- och Puk-kod, skicka konfigurations-sms, se dataförbrukning och mycket mer.

Portalen hittar du på www.mysoluno.se och du loggar in med dina växeluppgifter. Notera att du behöver vara admin för att nå portalen.