Soluno

Support

Oavsett hur ofta du behöver hjälp finns vi tillgängliga för dig. Hos oss får du alltid prata med en tekniker som löser fler än 90% av alla ärenden vid första kontakt. Tveka inte att kontakta oss om du inte finner det du söker!

support@soluno.se
Stockholm: +46812010050
Göteborg: +46771720720

Support

För användare

Här hittar du manualer och snabbguider för att du lätt ska komma igång med din nya tjänst och hårdvara. För direkthjälp av en tekniker hittar du även fjärrsupport här.

Se material ›

För administratörer

Här hittar du som administratör underlag för beställning av våra tilläggstjänster, instruktionsmaterial i form av färdiga mallar, fullmaktsblanketter och mycket mer.

Se material ›

Vanliga frågor

Här besvarar vi dem absolut vanligaste frågorna som kan tänkas uppstå. Saknar du ändå svar på din fråga? Tveka inte att kontakta vår support direkt.

Vanliga Frågor ›

Växeltjänster

Inget att rapportera

Operatörstjänster

Planerat arbete i Telenors nät 1/12 2017 00:00 - 06:00 2017-11-16 00:08:56

Telenor kommer att utföra ett planerat arbete i sitt nät den 1/12. Detta medför att Telenorabonnemang i Solunos växelmiljö (fd. solus) under denna tid ej kommer att fungera. Upplever ni problem även efter det planerade arbetet, vänligen kontakta Soluno eller Telenor.

Störning på Solunos operatörstjänster 2017-11-23 15:50:00

Mellan 15:43-15:50 hade vi problem med våra operatörstjänster. Inkommande och utgående samtal drabbades. Vi vet ännu inte exakt vad som orsakade felet, men vi undersöker detta just nu

black-friday