Dstnys historia

Vi har alltid varit pionjärer och nu är det dags att forma morgondagens kommunikationslösningar. Telefoni är det vi lever för. Följ med oss på resan mot framtidens företagstelefoni.
d4sp

Framtidens företagskommunikation

Våran devis är att driva framtiden inom telefoni för företag och detta är något vi lever efter varje dag. Vi jobbar ständigt med att utveckla de tjänster vi har för att göra dem bättre, säkrare och enklare att använda. Dessutom tar vi fram nya funktioner, både på egen hand och tillsammans med partners, för att förenkla arbetsdagen för våra slutanvändare.

För att kunna driva utvecklingen vet vi att vi måste ha de bästa talangerna till hjälp. Därför har vi haft ett stort fokus på att rekrytera de skarpaste hjärnorna på marknaden. Något vi verkligen tycker att vi har lyckats med.

Nu tar vi stora kliv ut i Europa med fokus på UCaaS och CPaaS, där vår starka plattform ska hjälpa våra Wholesale-partners att ta företagstelefoni till en ny nivå.

Communication Platform as a Service

Som CPaaS-leverantör använder vi öppna API:er för att bädda in kommunikation i dagliga applikationer, för att passa utvecklande kunder och företagsbehov. Detta gör det möjligt att implementera kommunikation i system som inte är avsedda för syftet, och hjälper företag samla alla nödvändigheter i ett gränssnitt. Det tillåter företag att excellera i kundservice genom att möta kunder där de befinner sig. Det kan exempelvis inkludera att lägga till en kommunikationsfunktion på hemsidan som är kopplat till passande CRM-system, och då agerar som en hel grund där företag kan slippa att bygga egna integrationer såväl som att arbeta mellan olika applikationer. Med vår molnbaserade modell får ni en lösning som alltid är uppdaterad och skalbar utifrån utvecklande behov. Vi arbetar ständigt för att lägga till fler integrationer i vårt utbud och förser även anpassade lösningar för att möta företag med en helhetslösning.
omoss-1024x841

iCore

Våra företagsvärderingar

Dstnys företagsvärderingar förkortas iCore. De är grundstenarna i vår organisation, de sätter ramarna för hur vi jobbar och vi strävar alltid efter att bli bättre. iCore står för:

Innovation
Jag förnyar mig för att alltid ligga steget före.

Commitment
Jag är engagerad från början till slut.

Obsession for CX (Customer Experience)
Jag är besatt av kundupplevelsen.

Respect
Jag har respekt för allas rytm, värderingar och talanger.

Empower
Jag stärker människorna omkring mig.

Bli vår nästa partner

Ikon - diamant

Bli återförsäljare

Vi har två olika partnerkoncept för återförsäljare. Det ena är för er som vill fokusera på att sälja och låta Dstny sköta det kringliggande arbetet. Det andra är för er som vill ta större åtagande och ta hand om leverans och support själva.
Ikon - jordglob

Bli Wholesale partner

Som Wholesale kommer du att sälja Dstnys tjänster och teknik under ert eget varumärke. Vi hjälper dig komma igång, förkortar er uppstartstid och finns alltid där för er med hjälp och stöd. Ni säljer, startar upp, supporterar och fakturerar sedan era kunder själva.
Ikon pussel

Bli en integrationspartner

Vi på Dstny vill ha en så heltäckande telefonitjänst som det bara går. Har ni en tjänst som ni tror kan komplettera våra växeltjänster? Vi samarbetar mer än gärna med CRM-system och andra tjänster för att ge våra kunder en så fullständig lösning som möjligt.

Vill du bli vår partner?

puzzle

+20

Fusioner och förvärv
Dollarpng

250

Miljoner euro i omsättning
grow-01png

+20%

EBIDTA
softphone

+3

Miljoner växelanvändare
user

400 000

aaS-användare
non-profit-charitypng (1)

+1000

Anställda
remotepng

+8

Internationella marknader

MyAcademy – Kunskap är styrka

Vi på Dstny vill att våra slutanvändare alltid ska få ett förstklassigt stöd. De ska få kunnig information vid inköpstillfället, relevant utbildning kring användning, snabb och effektiv hjälp vid problem och kundanpassade råd på hur våra tjänster kan optimeras specifikt för dem. Detta kan enbart uppnås om alla som hanterar våra tjänster har rätt utbildning och tillgång till den senaste informationen. Därför har vi skapat MyAcademy. MyAcademy är en utbildningsplattform som ska hjälpa våra medarbetare, våra återförsäljare och våra Wholesalepartners att alltid vara up-to-date när det kommer till våra system. Allt för att våra kunder, i sin tur, kan få tillgång till det allra senaste inom telekom.
Ikon - skärm

Tekniskt kunnande

Genom kontinuerlig utbildning kommer vi säkerställa den fortsatta utvecklingen av det tekniska kunnandet hos alla inblandade parter.
Ikon pussel

E-learning

MyAcademy är ett internetbaserat verktyg som kan nås av alla berörda parter för en så effektiv kunskapsspridning som möjligt.
Ikon medalj

Best practice

Plattformen ser till att alla vår kunder får tillgång till en förstklassig service, oavsett om de köpt via oss, våra återförsäljare eller våra Wholesale partners.

Lotto-Dstny

I sökandet efter den perfekta varumärkesaktiveringen hittade Dstny den idealiska partnern i det belgiska Lotto-cykellaget med en stark matchning i kärnvärden, geografiska marknader och publik.

Dstny.se – En klimatkompenserad hemsida

Vi på Dstny förstår vikten av att företag tar ansvar för miljön. Vi jobbar aktivt med att göra smarta miljöval, allt ifrån att välja miljömärkt papper till att främja distansmöten och på så sätt minska resandet. Men även hemsidor har en påverkan på miljön, både via de servrar som bär hemsidan och den el som nyttjas av besökarna via datorer och skärmar.

I ett steg i vårt miljöarbete har vi därför valt att klimatkompensera vår hemsida via CO2-reducerande projekt. Dessa projekt är godkända av Gold Standard, startad av Världsnaturfonden WWF. Så du kan surfa vidare i lugn och ro i vetskapen om att denna hemsidan är CO2-neutral.