Spela in samtal

Spela in samtal som företag

För vissa branschspecifika organisationer, till exempel i ett handlarrum, är samtalsinspelning en nödvändighet. Hos oss på solunobc hittar du många typer av tjänster inom växeltelefoni, operatörstjänster och hårdvara. Med detta som stomme erbjuder vi även en hel del kringtjänster, bland annat funktionen att spela in samtal.

Genom vår tilläggstjänst ”samtalsinspelning” har du möjligheten att hos oss lagra dina bandade samtal i upp till 30 dagar. Tjänsten innebär att du kan banda inte bara fast telefoni utan även samtal som görs via mobiltelefon. En annan stor fördel med denna tjänst är att den fungerar oavsett vilken operatör du har.

Som finansiellt institut är det viktigt att kunna följa upp affärer som görs mellan mäklare och andra motparter. Solunobcs samtalsinspelningstjänst stöds av MiFID II, en lag tillsatt via EU för att öka transparensen på de finansiella marknaderna. Viktigt att tänka på är att din motpart måste veta om att du spelar in samtalet er emellan.

  • Tilläggstjänst med samtalsinspelning ökar säkerheten vid affärer
  • Med denna tjänst kan du enkelt göra en uppföljning av en överenskommelse.
  • Tjänsten är anpassad för alla operatörer på marknaden.
  • Samtalsinspelningstjänsten är mycket användarvänlig och du kan enkelt söka i din historik.
  • Med denna tjänst bandar du samtal och uppnår på så sätt en dualitet vi affärsuppgörelser
  • Det finns många möjligheter med denna tjänst, historiken lagras på webben
  • Tilläggstjänsten är flexibel, mångsidig och går att applicera på både fast och mobil telefoni

Flexibilitet vid samtalsinspelning

Med solunobc samtalstilläggstjänst uppnår du maximal flexibilitet när du vill spela in dina samtal. Ring från både fast eller mobil telefon, det går att spela in dina affärer oavsett om du sitter vid datorn eller om du är på språng. Denna tjänst gör att du kan känna dig trygg i din arbetsvardag.

För vad händer egentligen när du säljer den där valutan till en kund och ni i efterhand inte är överens om den avtalade summan? Kunden har alltid rätt heter det? Eller kanske inte. Då känns det tryggt att kunna gå tillbaka till det inspelade samtalet och dubbekolla vad ni egentligen kom överens om.

Det bästa är att vi kan lagra dina samtal i upp till 30 dagar. Givetvis måste ni tala om för era kunder, om ni inte har det inskrivet i era serviceavtal, att ni bandar det pågående samtalet. Om ni inte informerar era motparter om detta kategoriseras samtalsinspelningen som avlyssning.

Tilläggstjänster inom telefoni

Med våra tilläggstjänster uppnår du maximal funktionalitet inom din beställda telefoni. Vi har ett kundcenter i världsklass vilket du kan nå, oavsett vad ni befinner er eller vilken operatör ni har på ert företag. Vi på solunobc finns där för dig för dig, oavsett tid på dygnet.

Vi på solunobc gör vårt bästa för att tillgodose våra kunders behov. Väljer du samtalsinspelning som en tilläggsmodul till din växeltjänst står vi givetvis beredda att svara på frågor och underlätta vid eventuella störningar. Andra tilläggsmoduler vi också erbjuder är till exempel gemensam telefonbok och telefonkonferens.

Med oss på solunobc är du i trygga händer. Genom tilläggsmodulen samtalsinpelning skapas en typ av dualitet som, i många fall, är ovärdelig när man gör affärer. Funktionaliteten på samtalsinpelningen är avancerad, men ändock väldigt enkel att använda. Flexibilitet, enkelhet och smidighet, med denna modul får ni allt i ett.

Ordlista