Om Zendesk

Om Zendesk

Zendesk är en plattform för kundservice. Alla kundinteraktioner över telefon, e-post och chatt kan hanteras på samma ställe för en effektiv kundhantering.

Få rätt information om dina kunder

Genom att integrera Zendesk med våra kringtjänster ser du till att dina supporttekniker och agenter får viktig information om dina kunder och dess supporthistorik. Även ditt säljteam har mycket att tjäna på att känna till era kunders kontakt med supporten. Något som kan främja både merförsäljning och kundnöjdhet. Integration med Zendesk låter alla som har kontakt med kunden känna till specifika problem och status i olika ärenden.

Hur hjälper integrationen med Zendesk?

Denna integration ger tickets i Zendesk en ny funktionalitet då fler på företaget får ta del av supportärenden och dess status. Det ger er inte bara insikter om kunden men även en unik möjlighet att imponera. Eftersom dina medarbetare får viktig information om kunden kan ni ge denne båda snabbare och proffsigare hantering samtidigt som ni enklare kan förstå kundens behov och lösa deras problem.

Och när kunden inte behöver förklara sin historik kommer denna känna sig som en prioriterad kund, något som i sin tur stärker relationen med just ditt företag. Du kan visa kundens senaste tickets, eller kundens kollegors senaste tickets.

Lätt att komma igång

Det krävs inga tekniska kunskaper för att komma igång med en integration med Zendesk. Våra tekniker kommer att tillhandahålla all information som krävs för att komma igång. Det är enkelt att ta ut API-nyckeln som krävs för att komma igång med tjänsten.

Hur integrerar Dstny med Zendesk?

När Dstnys tjänster har integrerats med Zendesk kommer information hämtas via API. Ni kan hämta customfält från Zendesk om det är något speciellt eller några speciella fält ni vill visa om inringaren.

Följande tjänster har Dstny integrerat med Zendesk

Wallboard
Who’s Calling
Virtual Phone Q
Web Callback