Salesforce

Integrera Solunos kringtjänster med CRM-systemet Salesforce för att få ut maximalt av din företagsväxel.   

Viktig information om dina kunder

Viktig information om dina kunder

Genom att integrera CRM-systemet salesforce med våra kringtjänster får ditt team viktig information om kunden, redan innan kontakten är etablerad. Era agenter och säljare ser variabler som namn, företag, avdelning och liknande redan innan samtalet är besvarat. Dessutom kan kontaktkortet sedan öppnas upp för att få mer detaljerad information.

 

Låt varenda kund känna att de är er viktigaste kund

Låt varenda kund känna att de är er viktigaste kund

Genom att integrera kringtjänster till din företagsväxel med Salesforce får du en unik möjlighet att göra intryck på dina kunder. Eftersom dina medarbetare får viktig information om kunden kan ni ge denne både snabbare och proffsigare hantering samtidigt som ni enklare kan förstå kundens behov och lösa deras problem. Och när kunden inte behöver förklara sin historik kommer denne känna sig som en prioriterad kund, något som i sin tur stärker relationen med just ditt företag.

 

Tjänsteintegrationer

Tjänsteintegrationer

Följande tjänster har Soluno integrerat med Salesforce

Callboard
Who’s Calling
Virtual Phone Q
Web Callback

 

Stöd på vägen

Stöd på vägen

Våra supporttekniker tillhandahåller den information som ska skickas till Salesforce för att starta integrationen.
Här får ni en utförlig guide över framtagandet av den API-information som krävs för uppsättning underlättar ert arbete.

Hur integrerar Soluno med Salesforce?

Hur integrerar Soluno med Salesforce?

De tjänster som vi på Soluno har integrerat med Salesforce hämtar information om era kunder eller kontakter via API. Fälten som hämtas via APIt måste ha en relation med kontakten som matchningen skapas på. När tjänsten får en matchning hämtar APIt värden på organisationen som kontakten tillhör och kontaktens uppgifter. APIt kan även visa värden som kundens senaste order och liknande.

Om Salesforce

Salesforce ett CRM-system som erbjuder plattformslösningar för att hjälpa företag att hålla kontakten med sina kunder. De har molnbaserade applikationer för service, ärendehantering, försäljning, uppföljning och marknad.