Freshdesk

Låt oss hjälpa dig att integrera dina växeltjänster med Freshdesk.

Integration ger en helhetsblick

Integration ger en helhetsblick

Vi på Soluno kan integrera våra tjänster med CRM-verktyget Freshdesk och på så sätt effektivisera ert arbete och er produktivitet. Eftersom ni, i och med integrationen, ser viktig information om kunden redan innan kontakten är etablerad kan ni exempelvis se till att en agent med rätt kompetens tar emot samtalet.

Ge era kunder en bättre service

Ge era kunder en bättre service

Låt inte dina kunder falla in i mängden. Genom att integrera Freshdesk med våra växeltjänster kommer dina agenter kunna se viktig information om kunden redan innan samtalet är besvarat. Dessutom kan ni komma in på kundens kontaktkort i Freshdesk genom ett enkelt knapptryck. På så sätt kan ni få upp en komplett bild av kunden under samtalet och få deras hela historik. Ni kan då bemöta kunden på ett mer personligt och effektivt sätt.

Hur går integrationen till?

Denna integration ger tickets i Freshdesk en ny funktionalitet då fler på företaget kan ta del av supportärenden och dess status. Det ger er inte bara insikter om kunden men även en unik möjlighet att imponera.

Eftersom dina medarbetare får viktig information om kunden kan ni ge denne både snabbare och proffsigare hantering samtidigt som ni enklare kan förstå kundens behov och lösa deras problem. Och när kunden inte behöver förklara sin historik kommer denne känna sig som en prioriterad kund, något som i sin tur stärker relationen med just ditt företag. Du kan visa kundens senaste tickets eller kollegors senaste ärenden.

Följande tjänster har vi på Soluno integrerat med Freshdesk

Följande tjänster har vi på Soluno integrerat med Freshdesk

Om Freshdesk

Om Freshdesk

Freshdesk grundades år 2013 och har vuxit snabbt sedan dess. De fokuserar på att ha en mjukvara som är användarredo, enkelt att använda och som kräver minimal anpassning samtidigt som tjänsten ska vara prisvärd. Idag har Freshdesk över 150 000 företag som sina kunder.