Wallboard

Utan riktigt bra information är det svårt att verifiera att ni har rätt bemanning i din kundservice. Med Wallboard kan ni bland annat se vilka som är lediga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade samtal ni har.
Detta kan Wallboard

Detta kan Wallboard

Utan riktigt bra information är det svårt att verifiera att det är rätt bemanning i din kundservice. Även om fasta rapporter som visar historiska data är bra, så är det väldigt viktigt att veta vad som händer just nu. Så hur kan Wallboard hjälpa ert företag? Ni kan bland annat se vilka som är lediga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade samtal ni har. Verktyget är uppbyggt via en webbsida så ni kan välja att visa statistiken där ni önskar.

Studio Soluno
Play video
Spela filmen ›

Studio Soluno

Se filmen där vår VD Mattias Ohde och vår sälj- och marknadschef Christian Hed berättar mer om tjänsten.

Superkoll med larmnivåer

Superkoll med larmnivåer

För att underlätta för administratören kan ni ställa in nyckeltal och målsättningar. Därefter kan ni få larm om servicenivåer avviker med hjälp av tydliga färgkodningar som aviserar, exempelvis att det är för få inloggade eller att kön blivit för lång. Notifieringarna går även att få via sms och mail.

Integrera externa system

Samtidigt går det att också visa övriga IT-system på Wallboarden. Ni kan t.ex. se hur många mail-tickets ni har i backlogg, hur många samtal kollegerna ringt och hur många som besöker er webbsida just nu. Möjligheterna är oändliga. Så länge era system har öppna API:er är det enbart fantasin som sätter gränser.

Teman

Teman

I Wallboard Plus har vi något som kallas för teman vilket är ett sätt att visa information grafiskt. Temat väljer ni utefter tycke och smak eller utefter vilken information som fokus skall ligga på för stunden.

Hantera agenter direkt i datorn eller mobilen

Hantera agenter direkt i datorn eller mobilen

Med Wallboard Plus kan ni enkelt logga in och ut personer ur svarsgrupper allt eftersom belastningen förändras. Det gör man direkt via Solunos mobilapp eller softphone. Ni kan också se personers hänvisningar för att ha koll på vem som gör vad.