Soluno

Wallboard Plus

Med Wallboard Plus kan du visa statistik i realtid över bland annat antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade eller tappade samtal ni har.
Ge bättre service

Ge bättre service

Lyft er servicenivå ytterligare. Ni kan bland annat se vilka som är lediga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade samtal ni har. Tack vare att verktyget är uppbyggt via en webbsida så kan ni välja att visa statistiken på en projektor, TV eller i en mobiltelefon så att ni alltid har full kontroll över era svarsgrupper. Det finns en mängd olika utseenden och teman att välja bland, bl.a. hastighetsmätare som visar er data.

Hantera agenter direkt i datorn eller mobilen

Hantera agenter direkt i datorn eller mobilen

Med Wallboard Plus kan ni enkelt logga in och ut personer ur svarsgrupper allt eftersom belastningen förändras. Det gör man direkt via Solunos mobilapp eller softphone. Ni kan också se personers hänvisningar för att ha koll på vem som gör vad.

Superkoll med larmnivåer

Superkoll med larmnivåer

För att underlätta för administratören kan ni ställa in nyckeltal och målsättningar och få larm när ni ligger efter med hjälp av tydliga färgkodningar som blinkar och aviserar till exempel att det är för få inloggade eller att kön blivit för lång. Notifieringarna går att få via sms och e-post.

Integrera externa system

Samtidigt går det att också visa övriga IT-system i Wallboarden. Ni kan t.ex. se hur många mail-tickets ni har i backlogg, hur många samtal kollegerna ringt och hur många som besöker er webbsida just nu. Möjligheterna är oändliga. Så länge era system har öppna API:er är det enbart fantasin som sätter gränser. Färdiga eller planerade kopplingar finns mot bl.a. Upsales, Zendesk, Lime, Salesforce och SuperOffice.