Soluno Workspace

Långt ifrån alla möten idag är fysiska och därför behöver företag effektiva samarbetsverktyg samt möjlighet till distansmöten.

Användare är vana vid smarta verktyg och de förväntar sig minst lika bra applikationer i sitt arbete som i sitt privatliv. För att kunna locka och behålla arbetskraft måste företag leverera en bra digital upplevelse för sina anställda.

MiTeam

MiTeam
Play video
Spela film ›

MiTeam kombinerar alla olika metoder för kommunikation, samarbete och delning i ett integrerat arbetsflöde som fungerar överallt, när som helst och på valfri enhet. Funktionen följer samma användningsområde oavsett gränssnitt (softphone och app). Med att-göra-listor kan du strukturera ditt arbete genom att skapa smarta aktivitetslistor. Dessa listor kan du också enkelt och smidigt dela med kollegerna.

Vill du veta mer? I denna film finner du vår VD och vår marknadschef som förklarar mer om tjänsten MiTeam.

Chatta

Chatta både internt och externt

Distansmöten

Håll och delta i distansmöten

Dela dokument

Dela dokument med kollegor och externt

Virtual Phonebook

Virtual Phonebook
Play video
Spela film ›

Information om ett företags egna användare är ofta en av dess viktigaste tillgångar. Soluno Virtual Phonebook ger dig den information du behöver. Tjänsten är kopplad till växeln vilket gör att du kan se dina kollegors hänvisning direkt i Virtual Phonebook. Du kan dessutom söka efter fler parametrar, så som namn, titel, ansvarsområde eller ort.

Vill du veta mer om vad Virtual Phonebook kan göra för ditt företag? Se filmen där Mattias Ohde och Christian Hed förklarar mer om denna tjänst.

Kontaktbok

En kontaktbok på webben

Olika sökparametrar

Sök på titel, namn, ort, ansvar m.m.

Livestatus

Se livestatus på kontakten

Calendar Sync

Calendar Sync
Play video
Spela filmen ›

Med en kalenderkoppling ser ni varandras aktiviteter även om någon glömt att hänvisa sig, vilket borgar för bra service. Genom ett enkelt handgrepp vid bokningar i kalendern eller mobilen kan du styra och planera din tillgänglighet i er telefonväxel.

Här ser du Solunos VD Mattias Ohde och vår marknadschef Christian Hed berätta mer om tjänsten.

Integrerad

G-Suite och Microsoft Exchange

Dela kalendrar

Se varandras kalendrar i växeln

Automatisk hänvisning

Var alltid korrekt hänvisad

Conference Call

Conference Call

Använd din mobila växel, webben eller din softphone för att bjuda in interna och externa deltagare med några få knapptryckningar. Interna deltagare ringer kostnadsfritt inom växeln och externa deltagare betalar bara för ett vanligt lokalsamtal.

Priser för Soluno Workspace

699kr/mån

1-49 anställda

999kr/mån

50-99 anställda

1 499kr/mån

100+ anställda