Soluno Analytics


Med Soluno Analytics får du tre funktioner i ett paket

Wallboard
Wallboard visar vilka agenter som är tillgängliga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, genomsnittlig kötid och hur många missade samtal du har.

Callboard
Följ era pågående samtal i realtid och stimulera agenternas engagemang med hjälp av topplistor i sann gamfication-anda.

Reports
Med systemet kan du skapa rapporter som är anpassade för din verksamhet, dina önskemål och behov.
Med Soluno Analytics får du en komplett vy över hur dina kunder kontaktar ditt företag, hur din personal presterar, vad som går bra och vad ni behöver stärka upp när det gäller er telefoni och företagsväxel.
Wallboard


Utan riktigt bra information är det svårt att verifiera att ni har rätt bemanning i din kundservice. Wallboard visar vilka agenter som är tillgängliga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, genomsnittlig kötid och hur många missade samtal du har.
Så hur kan Wallboard hjälpa ert företag? Se filmen där vår VD Mattias Ohde och vår marknadschef Christian Hed berättar mer om Wallboard.

SLA-larm via sms och e-post
Få automatiska larm skickade direkt till dig.

Realtid
Alla siffror visas i realtid.

Inkommande samtal
Se statistik även på inkommande samtal.
Callboard


Callboard är en tjänst som på en webbsida visar flöden för alla inkommande och utgående samtal till svarsgrupper. Informationen hämtas direkt i anknytningen i växeln. Följ era pågående samtal i realtid och stimulera agenternas engagemang med hjälp av topplistor i sann gamfication-anda. Tjänsten har dessutom förståelse för komplexa flöden. Om en agent exempelvis sitter upptagen och skickar ett inkommande samtal vidare kan liknande tjänster visa detta samtalet som avvisat. Callboard känner av vad som skett med samtalet och kan på så sätt ge dig rätt information.
Överblicka, mät och följ upp allt som har med era samtal att göra. I denna film kan du se när Solunos VD och marknadschef berättar med om tjänsten Callboard.

Topplistor
Sporra personal med topplistor i sann gamfication-anda.

Samtalsflöden
Callboard känner av vad som skett med samtalet och kan på så sätt ge dig rätt information.

Även utgående samtal
Med tjänsten ser du både inkommande och utgående samtal i realtid.
Reports


Rapporter gör det möjligt att analysera och följa upp företagets kommunikationsmönster via ett enkelt och kraftfullt gränssnitt. Med systemet kan du skapa rapporter som är anpassade för din verksamhet, dina önskemål och behov. Naturligtvis kan du söka fram statistik utifrån önskade parametrar med olika tidsperioder, grupper och användare. Du kan sedan välja att spara dina valda parametrar och låta rapporten skickas automatiskt på utsatta tider till valda personer. Verktyget ger dig helt enkelt kontinuerlig koll på viktig statistik och viktiga nyckeltal.
I denna film ser du Solunos VD Mattias Ohde tillsammans med marknadschef Christian Hed berätta mer om tjänsten.

Automatiska rapporter
Skapa din drömrapport som sedan skickas automatiskt dit du vill ha den.

KPI’er
Följ viktiga Key Performance Indicators över tid för att kunna ta data-drivna beslut.

Historik
Tillsammans med tjänster som visar siffror i realtid kompletterar Reports med historik.
Priser för Soluno Analytics

699kr/mån
1-49 anställda

999kr/mån
50-99 anställda

1 499kr/mån
100+ anställda
