Soluno Customer Service

Med rätt verktyg kan du ge dina medarbetare den motivation och de förutsättningar som krävs för att ta er service till nästa nivå.

Soluno Customer Service är till för företag som har förstått att kundupplevelsen är a och o när det kommer till att sticka ut från konkurrenterna. Denna paketering förser dina medarbetare med de förutsättningar de behöver för att ta er kundservice till nästa nivå.

Kundservice som differentiering

Kundservice som differentiering

I nästa alla branscher har upplevt en tydlig ökning när det gäller konkurrens. Detta har medfört att företag behöver satsa mycket på kundupplevelsen och kundservicen för att differentiera sig. Enligt Gartner kommer snart 89% av alla företag tävla mot varandra enbart baserat på kundupplevelsen. Och även om många företag förstår vikten av en gedigen kundservice är det få som har en tydlig plan för hur de ska uppnå önskade resultat. Med Soluno Customer Service får ni ett komplett paket för att hjälpa er lyckas med er kundservice.

Tre tjänster i en paketering

I Soluno Customer Service har vi packat tre tjänster för att kunna hjälpa er att ta kundservicen till en helt ny nivå. Nedan förklarar vi mer vad de olika tjänsterna gör.

Who´s Calling

Who´s Calling

Se vem som ringer, direkt i din browser. Genom ett smart uppslag med den senaste tekniken får du koll på vem som ringer innan du ens lyft luren. Enklare och mer effektiv kundhantering ger inte bara fler avklarade ärenden utan även nöjdare kunder och medarbetare.

Studio Soluno
Play video
Spela filmen ›

Studio Soluno

Klicka på filmen för att se Solunos VD Mattias Ohde tillsammans med marknadchefen Christian Hed förklara mer om tjänsten.

Uppslag i växeln

Who’s Calling gör en sökning om kontakten finns i växeln.

Integrerat

Integrerat med flertalet populära CRM-system.

Andra informationssidor

Tjänsten gör även uppslag på hitta.se och Eniro.

Virtual Phone Q

Virtual Phone Q

Virtual Phone Q ger dina kunder valet att låta en bot hålla sin plats i telefonkön och istället få en återuppringning på en bestämd tid. Tjänsten ger dina kunder bättre telefonservice samtidigt som den avlastar support eller reception när belastningen är hög. Genom att den inringande kunden får lämna sitt telefonnummer slipper denne sitta fast i en telefonkö till dess att någon av era agenter är tillgängliga.

Studio Soluno
Play video
Spela film ›

Studio Soluno

Vill du veta mer om VPQ? Följ med till Studio Soluno där Mattias Ohde och Christian Hed berättar mer om tjänsten och dess fördelar.

Väntetider

Inga väntetider för kunder.

Välj hanteringssätt

Manuell eller automatisk hantering.

Arbetsbelastning

Jämnar ut peakar och dalar.

Web Callback

Web Callback

Tjänsten hjälper kunder att få kontakt med företag på ett bekvämt sätt genom en återuppringningsfunktion, antingen direkt eller på en tid som passar kunden. Web Callback är en telefonilösning som kan sammankoppla dina hemsidesbesökare till ditt företag inom några sekunder.

Studio Soluno
Play video
Spela film ›

Studio Soluno

Här ser du när vår marknadschef Christian Hed tillsammans med vår VD Mattias Ohde pratar om hur Web Callback fungerar.

Skapar leads

Konvertera besökare på webben.

Visuellt

Erbjud en smidig visuell hantering.

Enkel köhantering

Hamnar i samma kö som VPQ.

Priser för Soluno Customer Service

Priser för Soluno Customer Service

1-49 anställda: 699 kr/mån
50-99 anställda 999 kr/mån
100- anställda 1 499 kr/mån