Dstny Contact Center

Vårt Contact Center gör det betydligt enklare att ge kunderna vad de vill ha, lösa ärenden snabbare från alla plattformar och ge ett proffsigare intryck.

Alla kanaler på ett ställe

Alla kontaktytor skapar ärenden till ett och samma system – därför får ni en tydlig överblick och kan prioritera rätt. Genom att direkt kunna möta kunden i den kanal som valts uppfattas ni som smidiga och proffsiga. Oavsett om kunder väljer att fylla i formulär på webben, skicka e-post, chatta, ringa eller använda sociala medier hamnar alla ärenden i rätt kö, till rätt person med rätt prioritet och på ett och samma ställe.
Voice

Voice

Mail

Mail

Chatt

Chatt

Social

Social

Effektivt både internt och externt

Effektivt både internt och externt

Optimera era resurser med information som gör att ni kan bemanna köer och mediekanaler på rätt sätt. Ni kan välja om ett ärende ska prioriteras högre och vilka personer som ska ha tillgång till respektive mediekanal. Väl uppsatt fungerar det lika bra externt som internt för frågor som rör exempelvis säljsupport eller teknisk support.

Play video

Det är någon som har twittrat en fråga till oss, ska vi svara på det?

Med ett Contact Center får ni en professionell kundservice som samlar alla ärenden från olika kanaler i ett och samma gränssnitt, till rätt agent med rätt prioritet.
Kundservice i världsklass

Kundservice i världsklass

Avancera och effektivisera kundservicen genom att samla alla kanaler på ett ställe och analysera kommunikationsmönster med hjälp av avancerade rapporter.

Anpassas efter behov

Anpassas efter behov

Öka och minska licenser efter behov och betala alltid för vad ni faktiskt använder. Tack vare det webbaserad systemet så är lösningen geografiskt oberoende.

Maximal säkerhet

Maximal säkerhet

Skulle något av systemen, mot förmodan, ligga nere finns det andra till hands, tack vare att systemen är integrerade med varandra.

Avancerade rapporter

Avancerade rapporter

Med hjälp av våra avancerade rapporter får ni kunskap om kund- och handläggarbeteenden vilket ofta är en förutsättning för att kunna påverka i rätt riktning. Ett bra sätt att öka lagkänslan hos medarbetarna är att arbeta mot gemensamma mål där det faktiskt syns att man gör skillnad.

Vårt Contact Center är helt oberoende och flexibelt

Vårt Contact Center är helt oberoende och flexibelt

Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt, vilken plattform eller vilket operativsystem ni använder, vilken telefonoperatör ni har eller ens vilken växeltjänst ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.

Chatbot hos Contact Center

Chatbot hos Contact Center

I en värld där kraven på snabb och personlig service blir allt större är så kallade chattbotar synonymt med framtiden för många Contact Center.

En chatbot är ett program, uppbyggt av artificiell intelligens (AI), skapat för att interagera med människor via ett specifikt gränssnitt. Genom dess automatisering kan en bot hantera en stor mängd av de vanligt förekommande frågorna som ofta utgör merparten av de ärenden som kommer in till ett Contact Center idag. Effektivisering av dessa ärenden kan i sin tur frigöra tid för fysiska agenter att hantera de mer komplexa frågorna.

Vi ser en stor ökning av intresset i chattbotar och om bara några år förutspås merparten av företagen i världen att ha implementerat någon form av AI.

Vanliga frågor om Contact Center

För vilka företag passar ett Contact Center?

Ett Contact Center är ett perfekt komplement till en vanlig telefonilösning för både stora och små företag som har mycket inkommande trafik av kontaktande kunder. Har företaget dessutom flera ingångskanaler att bli kontaktade på, exempelvis telefoni, e-post, chatt och sociala medier – då kan det vara extra intressant med en sådan tjänst då alla dessa kanaler hanteras via samma gränssnitt. Tjänsten används ofta inom exempelvis sjukvård, finansiella tjänster, regering, detaljhandel och telekommunikation.

Vilka sociala plattformar stöds av ett Contact Center?

Ett Contact Center hanterar många olika plattformar i ett och samma gränssnitt. Du kan bland annat ha telefoni, chatt, e-post och sociala medier så som Facebook och Twitter i samma hanteringssystem. Det finns även integrationer för tjänster som Swish och ID-kollen. Dessutom kan du integrera olika CRM-system samt ärendehanteringssystem så som Zendesk. Du får helt enkelt allt på ett och samma ställe.

Ge exempel på funktioner man får i ett Contact Center som inte finns i en vanlig växel

En stor skillnad mellan en vanlig växel och ett Contact Center är att du kan hantera flera olika kanaler i ett och samma gränssnitt. Ett Contact Center är även en bra lösning om du har höga SLA-krav (service level agreement) från dina kunder.

Vad menas med omnichannel?

Omnichannel är en innehållsstrategi som hjälper företag att förbättra användarupplevelsen hos sina kunder. Istället för att jobba samtidigt med flera olika kommunikationskanaler så bygger man ihop en samverkande tvärkanalsupplevelse. Omnichannel betyder rätt och slätt att man samlar allt på ett ställe.

Låt oss kontakta dig

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar eller ring till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.